components.miniCartComponent.cartIcon.accessibilityLabel
Farnia outlet
  • Etusivu
  • Käsityöt
  • Ompelu
  • Decoupage ja maalit
  • Helmet
  • Paperi
  • Napit ja koristeet
  • Pääsiäinen
  • Pakkaaminen
  • Saippua
  • Mosaiikki
  • Juuttinarut ja liinat
  • Joulu
  • Tietoja meistä
  • Etusivu
    • Käsityöt
      • Ompelu
        • Decoupage ja maalit
          • Helmet
            • Paperi
              • Napit ja koristeet
                • Pääsiäinen
                  • Pakkaaminen
                    • Saippua
                      • Mosaiikki
                        • Juuttinarut ja liinat
                          • Joulu
                            • Tietoja meistä

                              Peruutusoikeus ja palautusehdot

                              Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

                              Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

                              Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

                              Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

                              Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

                              Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

                              Palautusosoitteemme:

                              Farnia Oy

                              Piiponraitti 1, 37500 Lempäälä

                              Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

                              Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

                              Asiakaspalvelu

                              Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

                              myynti@farnia.fi

                              Asiakaspalvelun puhelinnumero; (03) 313 703 71

                              Asiakaspalvelun aukioloajat; Arkisin klo 12.00 - 15.00

                              Vastuunrajoitus

                              Askartelutarviketukku Farnia Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

                              Erimielisyydet

                              Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

                              Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

                              • Yhteystiedot
                              • Tietosuojakäytäntö
                              • Evästekäytäntö
                              • Maksu ja toimitus
                              • Käyttöehdot
                              • Peruutusoikeus